خرید ویلا، زمین - باغ

مازندران - آمل  
چهارشنبه 27 تیر 1397

مسیر های دسترسی به ویلا در شمال 

 از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده برای خرید ویلا در شمال، توجه به راه های دسترسی به ویلا است. این امر به این دلیل مهم است که هرچه راه های دسترسی به یک منطقه، راحت تر و متنوع تر باشد، در رشد آن منطقه هم از نظر ویلا سازی و جلب توجه خریداران و هم از لحاظ سطح اشتغال آن منطقه بسیار اهمیت دارد.

شاید در نگاه اول رشد سطح اشتغال منطقه ای که برای خرید ویلا انتخاب میکنید چندان مهم نباشد، اما بهتر است بدانید افزایش سطح اشتغال در یک منطقه با آرامش و امنیتی آن منطقه رابطه مستقیم دارد.

 

نکته ی دیگر که نشان دهنده ی اهمیت توجه به مسیر در  خرید ویلا می باشد این است که مسیر دسترسی و موقعیت ویلا در میزان استفاده از آن نقش پر رنگی دارد. مسافت طولانی ویلا نسبت به محل زندگیتان شاید در ابتدا سخت به نظر نیاید اما پس از مدتی استفاده از آن، شما را بسیار محدود میکند به طوری که اشخاصی که در مکان های بسیار دور نسبت به محل زندگی خود، ویلا خریداری کردند شاید در طول سال یک یا دوبار بیشتر به آنجا نرفته و تعطیلات را در آن سپری نمیکنند. 

در رابطه با مسیرهای دسترسی به ویلا در شمال، باید به راه های اصلی و شبکه گسترده و راه های فرعی توجه کنیم که تردد در آن ها به آسانی انجام شود و تا جایی که امکان دارد آسفالته باشد.

برای مثال از بهترین راه های سفر به شمال کشور ایران می توان از جاده هراز نام برد. جاده هراز یکی از چهار محور ارتباطی شهر تهران به شمال ایران است که بیشترین انتخاب مسافران شمال می باشد.

البته راه های دسترسی فقط زمینی نیستند و اگر جزو کسانی باشید که خستگی راه و جاده برایشان خوشایند نیست می توانید مکانی را برای خرید ویلا انتخاب کنید که راه های دسترسی آن به جز مسیرهای زمینی، شامل مسیرهای هوایی همباشد و در آن فرودگاه وجود داشته باشد مانند شهر رشت که به دلیل تنوع مسیرهای دسترسی انتخاب بسیاری از افراد برای خرید ویلا و ملک می باشد.

با توجه به نکات ذکر شده در هنگام خرید ویلا حتما به مسیرهای دسترسی آن توجه ویژه ای داشته باشید.

ویلاهای منطقه